nutizia sola

Applicazione di foglia di specchiu acrilicu in a vita di ogni ghjornu

Foglia acrilica di specchiu coloratu

Specchi acrilichisò presentati cù un pesu ligeru, resistente à l'impattu è resistente à a rottura.Sò relativamente più prezzu di u vetru.Grazie à u so prucessu faciule,foglia di specchiu acrilicuhè faciule da esse fabricatu è furmatu, è adattatu per una larga gamma di applicazioni.Pudete vede u specchiu intornu à a vita di ogni ghjornu hè materiale acrilicu dopu tuttu, o materiale di vetru.Pudete vede u specchiu intornu in a vita di ogni ghjornu è verificate s'ellu hè materiale acrilicu o materiale di vetru.

Oghje parlemu principarmenti di l'applicazione di foglia acrilica è foglia di specchiu acrilicu in a vita di ogni ghjornu.

► Applicazioni in l'architettura: cum'è finestre, sfumature di illuminazione, porte è finestri insonori, cabine telefoniche publicu è certi specchi di culore utilizati per a decorazione.

► Applicazioni in publicità: cum'è scatuli luminosi, segni è signali ect.

► Applicazioni in u trasportu: cum'è specchiu di vittura, specchiu retrovisore, specchiu di sicurezza stradale, specchiu cunvessu, etc.

► Applicazioni in a scienza medica: cum'è l'incubatori per i zitelli è l'equipaggiu medicale utilizatu per fà una operazione.

► Applicazioni in l'industria: cum'è pannelli di superficia è schernu per strumenti industriali

► Applicazioni in l'illuminazione: cum'è lampada fluorescente, lampadario, paralume, ecc.

decoru di casa 3D acrilico
specchiu cunvessu di sicurità
6072fa3eeb5a649030822ffaf34e7025--corsair-pannelli-laterali
segni di specchiu acrilicu
WtnK0AWP_400x400
20190420_150302_f17fe0464cdcdd5deaae4cdd661469aa13c54e08

foglia acrilica è foglia specchiu acrilicu in l 'applicazzioni di a vita hè in ogni locu, finu à ch'è tù paghe attenzione à lu, naturalmente vi Mulateri Di L'truvà pocu sorprese chì tù nun avissi nurmalmente nutari.


Tempu di Postu: Aug-25-2022