nutizie singole

Cumu sò fatti i specchi in policarbonatu?

Specchi in policarbonatusò una scelta pupulare in parechje applicazioni per via di a so durabilità, versatilità è proprietà di leggerezza. Sò aduprati in una larga varietà di industrie, cumprese l'automobile, a custruzzione, a sicurezza è ancu l'attrezzatura di divertimentu cum'è l'occhiali da corsa. Ma vi site mai dumandatu cumu sò fatti questi specchi? Demu un'ochjata più da vicinu à u prucessu di fabricazione di specchi in policarbonatu.

specchiu-di-policarbonatu-2
specchiu-di-policarbonatu-1
specchiu-di-policarbonatu-3

01Unspecchiu in policarbonatuera urighjinariamente un pezzu di policarbonatu, un polimeru termoplasticu cunnisciutu per a so forza eccezziunale è a so resistenza à l'impattu. U prucessu di fabricazione principia cù l'estrusione di u materiale di policarbonatu. A resina di policarbonatu hè fusa è estrusa in forme piatte è sottili per furmà lenti di policarbonatu.

02L'additivi sò spessu mischiati cù resine di policarbonatu durante l'estrusione. Quessi additivi ponu migliurà a trasparenza, a resistenza à i raggi UV o a resistenza à l'impattu di i pannelli di specchiu. L'additivi specifichi utilizati ponu varià secondu e proprietà desiderate di u pruduttu finale.

03L'additivi sò spessu mischiati cù resine di policarbonatu durante l'estrusione. Quessi additivi ponu migliurà a trasparenza, a resistenza à i raggi UV o a resistenza à l'impattu di i pannelli di specchiu. L'additivi specifichi utilizati ponu varià secondu e proprietà desiderate di u pruduttu finale.

04U prossimu passu in u prucessu di fabricazione hè di applicà un rivestimentu riflettente à i pannelli di policarbonatu. Stu rivestimentu dà à u specchiu e so proprietà riflettenti. Ci sò diversi metudi per applicà rivestimenti riflettenti àfogli di policarbonatu, cumpresi i prucessi di deposizione o i prucessi di deposizione à u vacuum.

05Durante a deposizione, un stratu finu di metallu, cum'è l'aluminiu, hè applicatu à a superficia di una foglia di policarbonatu. Stu rivestimentu metallicu riflette a luce, creendu un effettu specchiu. Durante a deposizione à u vacuum, u rivestimentu metallicu hè evaporatu in una camera à vacuum è poi si condensa nantu à a superficia di a foglia per furmà un stratu riflettente.

Dopu chì u rivestimentu riflettente hè applicatu, e lenti di policarbonatu sò ispezionate di novu per assicurassi chì u rivestimentu sia uniforme è senza difetti. U fogliu hè tandu tagliatu à a dimensione è a forma desiderate.

Sicondu l'usu previstu, i specchi in policarbonatu ponu esse fabbricati in diversi spessori. I fogli più spessi sò spessu aduprati in applicazioni chì richiedenu una resistenza à l'impattu più elevata, cum'è i specchi di sicurezza. I fogli più fini sò tipicamente aduprati in applicazioni induve u pesu hè una preoccupazione, cum'è i specchi di l'automobile.

In più di a forza è di a resistenza à l'impattu, i specchi in policarbonatu offrenu altri vantaghji rispetto à i specchi tradiziunali in vetru. Sò leggeri è più faciuli da manighjà è da installà. Sò ancu più resistenti à a rottura, ciò chì li rende una scelta più sicura in ambienti induve a rottura hè una preoccupazione.


Data di publicazione: 12 di lugliu di u 2023