nutizia sola

Cumu sceglite i fogli di specchi acrilici di alta qualità

Cum'è un novu materiale di decoru, u specchiu acrilicu hà una varietà di boni funzioni, amatu da tutti i campi di a vita.Tuttavia, specchiu acrilicu hà dinù u so latu debule, in ordine à aduprà è mantenimentu di specchiu acrilicu megliu, vi tocca à cunnosce i seguenti cunniscenza generale.

U specchiu acrilicu hè un specchiu di plexiglas, hè più suave di un specchiu di vetru è a so maghjina pò mostra una certa deformazione naturali, chì u rende micca adattatu per l'applicazioni ottiche d'alta precisione.A più grande hè a foglia di specchiu acrilicu, u più faciule pò esse deformatu.Prima di cumprà specchi acrilichi, duvete prima cunfirmà u grossu è a dimensione è verificate se u pruduttu hè adattatu per u scopu di l'usu.I fogli di specchiu acrilicu ponu esse tagliati da laser, CNC è sega.Ricurdativi chì ùn ponu micca esse tagliati chì dannu u marghjenu di specchi acrilichi.

H533d35960cfb44b8840fa10fb6544da0kSapemu chì i specchi acrilichi anu parechji vantaghji, a qualità di i fogli di specchi acrilichi determina direttamente a vita di i prudutti di u specchiu, allora cumu sceglie specchi acrilichi di bona qualità?

1. U fogliu di specchiu acrilicu d'alta qualità hà un bonu effettu di specchiu.Pone sottu à a luce per verificà, truverete chì u so effettu specchiu hè chjaru, senza spots di cristalli, graffii è altri difetti.Se u fogliu di specchiu acrilicu hè fattu di materiale riciclatu, u so effettu di specchiu serà sfucatu, è hà parechji difetti di cristalli.

He30ace6b05ab492b9e4d29448a53f0a56Film protettivu di mala qualità

2. U fogliu di specchiu acrilicu d'alta qualità hà un ligeru odore durante u tagliu.A foglia di specchiu acrilicu di qualità povera genera fume è un gustu picante durante u tagliu.

3. Verificate u vernice posteriore: una bona pittura in daretu hè presentata cù superficia plana è liscia, aderenza forte è durezza di circa 4H;Poveru pittura di spalle hè debule, faciule da esse graffiatu è goccia, pruvucarà a trasmissione di luce è affetta l'effettu specchiu.

Gold-acrilico-specchio-foglia-pittura-back微信图片_20220818150002

4. Verificate l'imballu: u fogliu di specchiu acrilicu di bona qualità deve esse imballatu cù carta kraft, è dopu imballatu cù pallet di legnu almenu per prutege u fogliu di specchiu contru i danni durante u trasportu.

imballaggio in foglia acrilica


Tempu di post: Aug-19-2022