Chì tipu d'imagine hè furmata da un specchiu cunvessu ?
A Specchiu cunvessu acrilicu, cunnisciutu ancu cum'è un fogliu fisheye o specchiu divergente, hè un specchiu curvu cù un rigonfiamentu in u mezu è una forma unica. Sò cumunemente usati in una varietà d'applicazioni cum'è a surveglianza di sicurezza, u monitoraghju di l'angolo mortu di i veiculi, è ancu scopi decorativi. Una di e caratteristiche principali di i specchi cunvessi hè u tipu d'imagine ch'elli formanu.
Quandu i raggi di luce ghjunghjenu à unspecchiu cunvessu, divergenu o si sparghjenu per via di a forma di u specchiu. Questu face chì a luce riflessa pare vene da un puntu virtuale daretu à u specchiu (chjamatu puntu focale). U puntu focale hè da u listessu latu di l'ughjettu chì hè riflessu.

Per capisce i tipi d'imagine furmate da i specchi cunvessi, hè impurtante capisce i cuncetti d'imagine reale è virtuale. Una maghjina realistica si forma quandu i raggi di luce cunvergenu nantu à un puntu è ponu esse prughjettati nantu à un schermu. Queste imagine ponu esse viste è catturate nantu à un schermu o una superficia. D’altronde, una maghjina virtuale si forma quandu i raggi di luce ùn cunvergenu micca in realtà, ma parenu diverge da un puntu. Queste imagine ùn ponu esse prughjettate nantu à un schermu, ma un osservatore pò vedele attraversu un specchiu.
Specchiu cunvessu, si forma una maghjina virtuale. Questu significa chì quandu un ughjettu hè piazzatu davanti à unspecchiu cunvessu,L'imagine furmata pare esse daretu à u specchiu, à u cuntrariu di quandu l'imagine hè furmata davanti à u specchiu in un specchiu pianu o concavu. L'imagine virtuale furmata da un specchiu cunvessu hè sempre dritta, vale à dì chì ùn serà mai invertita o girata. A so dimensione hè ancu ridutta paragunata à l'ughjettu reale.

A dimensione di l'imagine virtuale dipende da a distanza trà l'ughjettu è u specchiu cunvessu.
Quandu l'ughjettu si avvicina à u specchiu, l'imagine virtuale diventa più chjuca. À u cuntrariu, quandu l'ughjettu si alluntana, l'imagine virtuale diventa più grande. Tuttavia, l'imagine furmata da un specchiu cunvessu ùn pò mai esse ingrandita oltre a dimensione di l'ughjettu reale.
Un'altra caratteristica di l'imagine furmata da unspecchiu cunvessuhè chì furnisce un campu di vista più largu chè un specchiu pianu o concavu. A forma convessa di u specchiu permette di riflette a luce nantu à una zona più grande, risultendu in un campu di vista più largu. Questu hè particularmente utile in applicazioni cum'è i specchi di l'angolo mortu di i veiculi, induve u cunduttore hà bisognu di un angulu di vista più largu per vede i veiculi chì s'avvicinanu da u latu.
Data di publicazione: 21 d'ottobre di u 2023