nutizia sola

10 Tecnulugie di fabricazione per a foglia di specchiu acrilicu

L'applicazione di specchi acrilichi hè più è più largamente, sapete quale sò e tecnulugia principali di fabricazione di fogli di specchi acrilichi?

DHUA cum'è un fabricatore prufessiunale di fogli di specchiu di plastica elenca quì e seguenti 10 tecnulugia di fabricazione per i specchi acrilici.

Taglio di sega, prucessu di taglio di router

Quandu ricevemu un ordine persunalizatu cù esigenza di disegnu specificatu, taglieremu fogli di specchiu acrilicu in cunfurmità cù i requisiti di i disegni di u cliente.Di solitu chjamemu stu prucessu di taglio cum'è materiale d'apertura, aduprate l'arnesi di taglio o macchine, cum'è un coltello a gancio, una sega, una sega a coping, una sega a nastro, una sega da tavolo, un puzzle e un router, per tagliare la lastra di specchiu acrilicu à e dimensioni è e forme specificate. esigenza di u cliente.

DHUA-taglio laser-specchio acrilico

Prucessu di taglio laser

In cunfrontu cù a macchina di taglio ordinariu, a macchina di taglio laser hè principalmente carattarizata da l'usu di u taglio laser, chì benefiziu di u spaziu di salvezza, salvendu l'area di taglio, è taglio faciule secondu i disegni, ogni tipu d'imaghjini di taglio, ancu l'imaghjini cumplessi, u tagliu ùn sò micca prublemi. .

DHUA-taglio laser-specchio acrilico

Prucessu di termoformazione

L'acrilicu cum'è un termoplasticu offre u vantaghju chì pudemu facilmente furmà è dà una larga varietà di forme.Tuttu ciò chì hà bisognu hè un pocu di calore.Chiamemu stu prucessu cum'è termoformatura, cunnisciuta ancu com'è curvatura calda.

Specchio acrilico-cupola

Prucessu di serigrafia

A serigrafia hè u prucessu di trasferimentu di tinta nantu à u sustrato acrilicu per mezu di una maglia, utilizendu un squeegee / roller per riempie l'apertura aperta.A serigrafia nantu à l'acrilica hè stata largamente appiicata à l'articuli chì sò fatti di materiali acrilichi.Pudete stampà l'imaghjini, i loghi è u testu di qualità fotografica in piena culori direttamente nantu à specchi acrilichi.

serigrafia-acrilica-da DHUA

Colpustampatura prossu

U prucessu di colpu hè un tipu di prucessu di termoformazione, u metudu hè principalmente per soffiu.Dopu u trattamentu termale, a foglia acrilica hè soffiata da un emisferu in a dimensione necessaria, è poi fissatu u modellu cù u moldu.

specchiu cunvessu 750
bordu di specchiu acrilicu

Gsbucciatura e lucidaturag prucessu

Grinding and polishing hè un prucessu dopu à taglià a foglia di specchiu acrilicu o foglia acrilica.Dopu à taglià, u latu di u specchiu pò esse ruvida, è certi pruvucarà un effettu visuale poviru.À questu tempu, avemu bisognu d'utilizà strumenti di lucidatura per pulisce u circondu di u fogliu acrilicu, facenu liscia senza ferite e mani è fate un aspettu perfettu.

图片2

Prucessu di scultura

A scultura hè un prucessu di fabricazione / machinazione sottrattiva in u quale l'uttellu scrape u materiale da a pezza per generà l'ughjettu di a forma desiderata.Oghje, u prucessu di speleologia hè normalmente fattu da un router CNC chì hè una macchina di taglio cuntrullata da computer chì hà un cutter attaccatu à un fusu rotativu per realizà u prucessu di taglio.

perforazione acrilica 2

Prucessu di perforazione

A perforazione acrilica si riferisce à a tecnica chì utilizate per creà buchi nantu à un materiale acrilicu per serve diverse scopi.Quandu drilling un materiale acrilicu, avete aduprà un strumentu cumunimenti cunnisciutu cum'è un drill bit, chì varieghja ancu in grandezza.A perforazione acrilica hè cumuna in a maiò parte di i signali, i prudutti decorattivi, l'applicazioni di quadru, etc.

rosula-oru-acrilico-specchiu-foglia

Rivestimentu di vacuumprucessu

L'Acrylic Mirror hè fattu da una foglia acrilica continuamente trasfurmata è poi creata cù un prucessu di metallizazione in vacuum, in quale a foglia hè datu un finitu di specchiu sustinutu da un revestimentu protettivu durable.Cù a macchina di rivestimentu di vacuum, pudemu fà fogli di specchiu acrilicu à doppia faccia, specchiu acrilicu semi-trasparente, specchi acrilichi autoadesivi.

adesivu-test-dhua

Prucessu d'ispezione

In più di l'ispezione visuale di basa, è l'ispezione di a lunghezza, larghezza, spessore, culore è effettu specchiu per a foglia di specchiu acrilicu, ci sò più ispezioni prufessiunale per assicurà a qualità di i nostri fogli di specchi acrilichi, cum'è a prova di durezza, a prova di resistenza à l'usura, a prova di aberrazione cromatica. , prova d'impattu, prova di curvatura, prova di forza di adesione ect.


Tempu di Postu: Nov-17-2022