nutizia sola

Specchio acrilico vs specchiu PETG

Specchio acrilico vs specchiu PETG

I specchi di plastica sò largamente usati in u mondu.Ci hè parechje scelte in plastica, specchi cù u materiale di Acrylic, PC, PETG è PS.Sti tipi di fogli sò assai simili, hè difficiule d'identificà quale foglia è sceglite quella giusta per a vostra applicazione.Per piacè seguite DHUA, sapete più infurmazione nantu à a diffarenza di questi materiali.Oghje avemu da presentà u paragone di i dui plastichi più cumunimenti usati in ogni industria, specchiu acrilico è specchiu PETG in u tavulu seguente.

  PETG Acrilicu
Forza I plastichi PETG sò estremamente rigidi è duru.PETG hè 5 à 7 volte più forte di l'acrilicu, ma questu ùn pò micca serve per scopi esterni. I plastichi acrilichi sò flessibili è pudete usà per l'applicazioni curve in modu fluidu.Puderanu esse usatu per scopi interni è esterni.
Culore I plastichi PETG ponu esse culurati in basa di i costi è di a pruduzzione. I plastichi acrilici sò dispunibuli in culori standard o ponu esse culurati secondu u requisitu.
Costu I plastichi PETG sò un pocu più caru è i so costi dipendenu da l'applicazione di u materiale. Essendu più efficiente è flessibile, l'acrilico hè più prezzu cumparatu cù i plastichi PETG.U prezzu di plastica acrilica dipende da u grossu di u materiale.
Problemi di pruduzzione  I plastichi PETG ùn ponu esse lucidati.Questu puderia giallu intornu à i bordi se un laser impropriu hè utilizatu.Inoltre, u ligame di stu plasticu precisa agenti speciali. Ùn ci hè micca prublemi di pruduzzione mentre pruduce plastica acrilica.L'acrilicu hè più faciule da ligà cumparatu cù i plastichi PETG.
Scratchs  PETG hà un risicu più altu di catturà graffi. I plastichi acrilichi sò più resistenti à i scratch cà PETG, è ùn piglianu micca un scratch assai facilmente.
Stabilità  PETG hè più resistente à l'impattu è rigidu.Questu ùn si rompe facilmente cumparatu cù i plastichi acrilichi. l'acrilicu hè più faciule da rompe, ma questu hè un plasticu flexible.
Durabilità  Per d 'altra banda, i plastichi PETG ùn ponu micca esse rottu facirmenti, ma ci sò qualchi prublemi nantu à induve vi mette. L'acrilicu hè flexible, ma pò esse rottu s'ellu hè appiicata abbastanza pressione. Tuttavia, sè vo aduprate plastica acrilica per finestre, lucernari, display POS, ùn avete micca bisognu di preoccupari.Stu plasticu pò sustene u clima duru è l'impatti assai forti.In particulare paragunatu à u vetru, a durabilità è a forza sò assai più superiore.L'unicu hè chì ùn hè micca u plasticu più forte nantu à u mercatu, ma s'ellu l'avete aduprà per un scopu micca cusì estremu, pò serve bè bè.
U travagliu  Hè facilitu di travaglià cù i dui materiali, perchè sò faciuli di taglià cù qualsiasi arnesi cum'è puzzle, sega circular o taglio CNC.Tuttavia, duvete assicuratevi chì e lame sò abbastanza affilate per u tagliu, postu chì e lame smussate generanu calore è deformanu u materiale per via di u calore. Per l'acrilica di taglio laser, avete bisognu di stabilisce u putere à un livellu fissu.A bassa putenza di cutter laser hè necessariu mentre tagliate un materiale PETG.U bordu chjaru di l'acrilica hè una caratteristica unica è ùn si trova assai spessu. Stu bordu chjaru pò esse ottenutu da u laser cut l'acrilico in u modu ghjustu.Hè ancu pussibule di ottene bordi chiari per PETG, ma questi materiali rischianu di tinte durante l'usu di taglio laser. Per l'acrilicu, pudete aduprà qualsiasi cola standard per fà u ligame è funziona perfettamente.In PETG, vi sò limitati à super glue è uni pochi altri agenti di ligame solu.Ma ricumandemu u ligame di stu materiale via fissazione meccanica.Quandu si tratta di termoformazione, i dui materiali sò adattati è i dui ponu esse termoformati.Tuttavia, ci hè una ligera differenza.PETG ùn perde a so forza quandu termoformatu, ma da l'esperienza, avemu vistu chì qualchì volta l'acrilicu perde a so forza in u prucessu di termoformazione è diventa fragile.
Applicazioni DIY  Sè vo site un DIY-er, vi piacerà aduprà plastica acrilica.Hè unu di i materiali plastichi più utilizati in a terra per usi DIY.Per via di a so natura ligera, forte è più impurtante, flexible, sò assai faciuli di travaglià. Inoltre, pudete facilmente taglià è cola pezzi acrilichi senza una tonna di sapè o sapè fà.Tutte queste cose facenu l'acrilico a megliu opzione per prughjetti DIY.
Pulizia  Ùn ricumandemu micca una pulizia dura per i plastichi acrilichi è PETG.I pulitori à base d'alcohol ùn sò micca cunsigliatu.Cracking diventerà più evidenti se l'applicà à qualsiasi di sti materiali.Pulite cù sapone è acqua delicatamente fretendu cù u sapone è lavate cù acqua dopu.

Per piacè seguite i nostri media suciali è u situ web per amparà più infurmazione nantu à a differenza di altri plastichi.


Tempu di post: Jul-14-2022