nutizia sola

I specchi acrilici sò una alternativa elegante è assequible à i specchi di vetru tradiziunali.Offrenu i stessi qualità riflettenti cum'è i specchi di vetru, ma sò più ligeri è più durable.Foglia di specchiu acrilicoi prezzi ponu varià, è questu articulu spiegà perchè.

Per i fogli magre di basa, i fogli di specchiu acrilicu cumincianu à circa $ 1 per piede quadru.Quandu u grossu è a qualità di u fogliu aumenta, cusì u prezzu.I pannelli specchi acrilichi d'alta qualità, spessi ponu custà quant'è $ 6 per piede quadru.

Pannelli di specchiu acrilicusò dispunibuli in una varietà di culori cumpresi l'acrilico specchiu d'oru.Stu culore aghjunghjenu un toccu di eleganza è sofisticazione à ogni stanza.A causa di u so prucessu di fabricazione unicu,Fogli acrilici di specchiu d'orusò menu prubabile di warp, crack, o rumpi chè specchi di vetru tradiziunali.

 

argentu-acrilicu-specchiu-foglia-07
argentu-acrilicu-specchiu-foglia-03

Specchi acrilici bidirezionalisò una altra scelta populari.Sti specchi sò grandi per scopi di surviglianza è di sicurità.In più, dà l'illusione di spaziu extra in una stanza chjuca.U prezzu di u specchiu acrilicu bidirezionale dipende da a dimensione è u grossu di u fogliu.

Quandu compra pannelli di specchi acrilichi, hè impurtante cunsiderà a dimensione è a qualità di i pannelli.Mentre i prezzi ponu varià, invistisce in una qualità più alta è un fogliu più grossu assicurarà chì u specchiu durà più longu è mantene e so proprietà riflettenti.

I pannelli di specchi acrilici sò ancu grandi per prughjetti DIY.Perchè sò ligeri è faciuli di cutà, ponu esse aduprati in una varietà d'applicazioni creative, cum'è specchi di specchi, tavulini è pezzi decorattivi.E pussibulità cù pannelli di specchi acrilichi sò infinite.


Tempu di post: May-19-2023