nutizia sola

CustomAcrilicuFabricazione di specchi

In a pruduzzione di specchi acrilichi, pruduciamu prudutti persunalizati secondu e diverse esigenze di diversi utilizatori.Esigenze nurmali include cum'è lunghezza, larghezza, spessore, forma, è semicircle radius, o diametri è cetara, ma dinù include altre esigenze cum'è durezza, anti-scratches.

Cumu hè fabricatu u specchiu acrilico?

Passu 1: taglio acrilico

I fogli acrilici sò tagliati secondu e esigenze cù lame di taglio acrilicu, cutter di plastica, seghe a sabbia, seghe da tavola o router.L'usu di a macchina di taglio laser per a foglia acrilica o specchiu acrilicu per tagliare in a forma desiderata deve assicurà un certu intervallu di tolleranza chì hè menu di 0,02 mm;

Acrylic-Laser-taglio

Passu 2: perforazione acrilica

Questa perforazione acrilica hè una opzione.Quandu avemu vistu u specchiu acrilicu, hè di solitu fattu direttamente attraversu l'electroplating è a serigrafia.Hè raru per vede u pruduttu di perforazione, ma ci saranu qualchi bisogni o idee novi, chì ponu esse perforate per ghjunghje l'effettu desideratu.

specchiu-acrilico-culuratu

Passu 3: lucidatura acrilica

Quandu i fogli acrilichi sò fabbricati à fogli di specchi acrilichi, ci hè un requisitu di basa, chì ùn hè micca bordi crudi intornu à i fogli acrilichi.I fogli acrilici deve esse datu una finitura lucida à i bordi.

bordu di specchiu acrilicu

 

Passu 4: Revestimentu acrilicu

Questu hè u prucessu di produzzione di specchiu acrilicu fattu di foglia acrilica, di solitu u modu hè l'electroplating di specchi acrilichi.Mirrorizing hè fattu da u prucessu di metallizing vacuum cù aluminium essendu u metallu primariu evaporated.In più, sicondu u differente esigenza di a trasmittanza di luce di u specchiu, differente prucessu di galvanica pò fà opaca, specchiu acrilicu semi-trasparente, è u specchiu piena trasparente.

rosula-oru-acrilico-specchiu-foglia

 

Passu 5: termoformatura acrilica

Certi specchi acrilichi ùn sò micca listessi cum'è i specchi acrilichi cumuni, a maiò parte di u specchiu acrilicu hè un fogliu di PMMA, è alcuni deve esse cambiatu a so forma per alcuni motivi speciali, à questu tempu pudemu fà chì u specchiu acrilicu ferma u riscaldamentu è diventanu. a forma richiesta da u cliente da a tecnulugia di termoformazione.

Specchio acrilico-cupola

Passu 6: stampa acrilica

Cù l'aiutu di metudi cum'è a pittura spray è a serigrafia, pudemu aghjunghje logò o parolle è stampe nantu à a foglia di specchiu acrilicu per rende i culori è i decoru desiderati.

stampa acrilica-specchio


Tempu di Postu: Mar-04-2022