nutizia sola

Quattru modi per incolla u specchiu acrilico

1. Abutting joint: questu hè assai simplice, basta à mette i dui pezzi di fogli acrilichi per esse cunnessi nantu à a piattaforma operativa, colla cinta à u fondu dopu à chjude, lasciate un spaziu assai chjucu per l'interfaccia, è poi inject the agente di pasta.

specchiu anti-nebbia

2. Bevel adesivu: U bevel adesivu deve aduprà un Angle 90 gradi contru à u moldu à impedisce u spustamentu di a superficia glued.L'adesivu deve esse appiicatu uniformemente è lentamente.U fustu pò esse eliminatu solu dopu a curazione cumpleta.

argentu-acrilicu-spechju

3. Adhesive di facciata: l'adesiva di facciata hè una tecnulugia adesiva largamente usata, prima di tuttu, a superficia deve esse pulita.Hè megliu aduprà u die per ottene l'adesivu, perchè chì l'adhesivo ùn sguassate micca, hè benefica per migliurà a qualità di l'adesivu.A foglia acrilica cù un spessore di 3 mm pò esse inserita in u filu di metallu finitu, utilizendu l'azzione capillare per compie l'adesivo, tira u filu di metallu prima di curà l'adesivo, o ponu aduprà nastro adesivo, poi appiccicate cù u metudu di smearing adesivu.

specchiu acrilicu-cosmeticu  

4. Superficie adesivu: adesivu flat hè un mètudu adesivu spiciali.Prima di tuttu, a superficia adhesiva serà pulita, è pusata horizontalmente, injecte l'adesivu adattatu nantu à questu.Mettite un latu di un'altra foglia acrilica in diagonale in cuntattu cù a piastra acrilica rivestita di adesivu, è poi mettite in uniforme è caccià lentamente e bolle da un latu per cumprità l'adesivo.(Nota: Questu adesivu corroderà l'acrilico, si deve piglià misure protettive)

acrilico-specchio-mobile-case


Tempu di post: 31-mar-2022