nutizia sola

Cumu installà una foglia di specchiu acrilico

A foglia di specchiu acrilicu face un aghjuntu praticu è bellu à i mura, porte, ingressi è più, aghjunghjendu un toccu mudernu à qualsiasi spaziu in quale installate. A foglia di specchiu acrilico hè assai populari perchè furnisce l'aspettu classicu di vetru mentre hè più forte è a mità. u pesu.Pò esse facilmente tagliatu è furmatu per adattà à una forma particulari, chì significa chì pudete installà parechje fogli grande per un muru di specchiu di dichjarazione o solu installà pezzi chjuchi per un toccu di decoru caleidoscòpicu.A foglia di specchiu acrilicu hè ancu più flexible chì u vetru, chì significa chì pò cunforme à qualsiasi irregularità presenti nantu à a superficia chì l'avete appiccicata.Se vulete eliminà ogni chance di distorsioni, andate per un acrilicu più grossu, postu chì hè menu flexible è hà una integrità otticu più altu.

Sè vo vulete installà una foglia di specchiu acrilicu in a vostra casa o in l'affari, seguite i cunsiglii sottu per assicurà chì a vostra installazione va bè.

specchiu-acrilico-dettore-casa

Prima di pudè mette u vostru specchiu acrilicu, avete bisognu di preparà a vostra zona di travagliu:

• Misurà u spaziu chì vi appiccicate l'acrilicu pricisamenti - mentre chì questu hè una punta ovvia, hè essenziale per fà questu bè per chì u restu di a vostra stallazione va bè.

• Sosta 3mm da ogni metru da e dimensioni - per esempiu, se a superficia era 2m x 8m, avaristi 6mm da u latu di 3 metri è 24mm da u latu di 8 metri.U numeru risultatu hè a dimensione chì a vostra foglia acrilica deve esse.

• Mantene a capa di polietilene chì u fogliu acrilicu vene cun per assicurà chì ùn hè micca danatu o macchiatu durante u prucessu di stallazione.

• Marcate induve avete bisognu di drill, cut o sega u vostru fogliu per fà a taglia curretta.Fate questu nantu à a film protettiva, micca u fogliu acrilicu.

• Sè tagliate u vostru fogliu acrilicu à taglia, verificate puru chì u latu mirrored cù u film protettivu hè di fronte à voi, cusì vi ponu vede cumu si faria durante u prucessu di stallazione.

cutting-plexiglass

In seguitu, avete bisognu di preparà a superficia chì a foglia acrilica deve esse appiicata.Certi materiali adattati per applicà u vostru fogliu di specchiu acrilicu per include gypsum impermeabile, piastrelle di specchi fissi, gesso, pareti di petra o di cimentu, pannelli di chipboard è pannelli MDF.Per assicurà chì a vostra superficia hè pronta per a stallazione, verificate per vede chì hè cumplettamente piatta, liscia è senza umidità, grassu, polvera o sustanzi chimichi.Per esse sicuru chì a vostra superficia scelta pò sustene a foglia acrilica, pruvate à taping in u vostru sustrato per vede s'ellu pò sustene u pesu.Dopu avè cunfirmatu chì a vostra superficia hà a capacità portante necessaria, pudete inizià a vostra installazione cun fiducia.Segui i seguenti passi per compie una installazione liscia:

• Eliminate a film protettiva da u latu di a foglia chì serà di fronte à a superficia è pulita cù etere di petroleum o alcolu isopropilico.

• Sceglite un agentu di ligame, chì puderia esse cinta adhesiva doppia, acrilica o silicone.Sè aduprate a cinta, mette strisce orizontali uniformemente in tutta a larghezza di u specchiu acrilicu.

• Mantene u fogliu à un angulu di 45 ° longu induve avete intenzione di mette.Verificate per vede chì site cumplettamente cuntentu cù l'alineamentu, perchè questu hè l'ultima chance chì avete da rectificà ogni prublema prima di applicà a foglia à u sustrato.

• Eliminate a carta da a vostra cinta doppia faccia è mantene a cima di u fogliu contr'à a vostra superficia à u listessu angolo di 45 °.Aduprate un nivellu di spiritu per verificà chì hè drittu contr'à u muru, poi riduce lentamente l'angulu di u fogliu in modu chì si mette perfettamente in u sustrato.

• Press u fogliu fermamente per assicurà chì a cinta adherisce cumplettamente - mantene a pressione per u tempu chì avete bisognu à esse sicuru chì l'adesivo hà pigliatu l'effettu.

• Una volta u fogliu hè assicurata, caccià u film prutittivu da u latu mirrored chì hè avà di fronte à voi.

 applicazione acrilica-specchio

Cù alcune cumpetenze basiche di manufatti, qualcunu pò installà stupente fogli di specchiu acrilicu in a so casa, l'affari o l'investimentu.Aghjunghjite un specchiu di dichjarazione à u vostru bagnu, decoru riflettente à a vostra camera o aghjunghje un toccu di luminosità à qualsiasi altra zona di u vostru edifiziu installendu u vostru propiu specchiu acrilicu grazia à i cunsiglii sopra!

dhua-acrilica-specchiu-foglia

Cumu installà u specchiu acrilicu.(2018, 3 di marzu).Recuperatu u 4 d'ottobre di u 2020, da Worldclassednews :https://www.worldclassednews.com/install-acrylic-mirror-sheet/


Tempu di post: 17-novembre-2020