nutizia sola

I vantaghji di a foglia di specchiu acrilicu chì hè tagliata à laser

1. Low costu di u produttu: micca limitatu da u numeru di trasfurmazioni.Per a piccula efficienza di trasfurmazioni in batch, u trattamentu laser hè diventatu più prezzu.

2. Small gap taglio: gap taglio laser hè in generale 0.10-0.20mm.

3. Superficie di taglio liscia: No burr nantu à a superficia di taglio laser.Specchio acrilico per taglio laserfunziona benissimo, fornendo bordi tagliati puliti e lucidi.

4. Pocu effettu nant'à a deformazione di ufoglia di specchiu acrilicu: U slot di taglio di u prucessu Laser hè chjuca, a so velocità di taglio hè veloce è l'energia hè cuncentrata, u calore trasmessu à u materiale di taglio hè chjucu, cusì a deformazione di u materiale hè ancu assai chjuca durante u processu laser.

5. Adatta per a trasfurmazioni di prudutti di grande dimensione: i costi di fabricazione di stampi per i grandi prudutti sò elevati, ma u taglio laser ùn hà micca bisognu di fabricazione di muffa, è pò impedisce cumplettamente u colapsu di u bordu causatu da a cistella di punching materiale, riduce assai u costu. , migliurà a qualità di specchi acrilichi.

6. Salvà materiali: Trattamentu laser cù prugrammazione urdinatore, pò tagliate diverse forme di foglia, maximizing l'usu di materiali è riducendu u costu di fogli specchiu acrilicu.

7. Cortu ciculu cunsumu: Una volta i disegni prodottu esce, subitu pò esse trasfurmazioni laser, vi ponu arrivare u novu prodottu in u tempu più cortu.

DHUA-specchi-acrilici-4
DHUA-specchi-acrilici-1
DHUA-specchi-acrilici-2

Per più infurmazione nantu à i fogli acrilichi o specchi, visitate u nostru situ web:http://www.pmma.hk/en/index/https://www.dhuaacrylic.com/ 


Tempu di Postu: Nov-08-2022