nutizia sola

Chì ghjè a Storia di u Sviluppu di l'Acrilico?

Comu hè cunnisciutu per tutti, l'acrilico hè ancu chjamatu plexiglass trattatu apposta.U vetru acrilicu hè un termoplasticu trasparente chì hè ligeru è resistente à a rottura, facendu una alternativa attraente à u vetru.Forme di vetru artificiale datanu à 3500 aC, è a ricerca è u sviluppu di l'acrilicu hà più di centu anni di storia.

foglia acrilica

In u 1872, a polimerizazione di l'acidu acrilicu hè stata scuperta.

In u 1880, a polimerizazione di l'acidu metil-acrilicu era cunnisciuta.

In u 1901, a ricerca di a sintesi di polipropionatu di propilenu hè stata cumpletata.

In u 1907, u duttore Röhm era decisu di espansione a so ricerca di duttore in polimerisatu di l'ester di l'acidu acrilicu, un materiale incolore è trasparente, è cumu puderia esse usatu cummerciale.

In u 1928, a cumpagnia chimica Röhm è Haas hà utilizatu i so scuperti per creà Luglas, chì era un vetru di sicurità utilizatu per i finestri di l'auto.

U duttore Röhm ùn era micca l'unicu focu annantu à u vetru di sicurezza - à l'iniziu di l'anni 1930, i chimichi britannichi in Imperial Chemical Industries (ICI) anu scupertu u polimetilmetacrilato (PMMA), cunnisciutu ancu vetru acrilicu.Anu marcatu a so scuperta acrilica cum'è Perspex.

I circadori Röhm è Haas seguitanu da vicinu;anu scupertu prestu chì PMMA puderia esse polimerizatu trà dui fogli di vetru è siparati cum'è a so propria foglia di vetru acrilicu.Röhm trademarked this as Plexiglass in 1933. In questu tempu, l'EI du Pont de Nemours & Company (più cumunimenti cunnisciuta cum'è DuPont) hà ancu pruduciutu a so versione di vetru acrilicu sottu u nome Lucite.

Duranti a Sicunna Guerra Munniali, cù l'excellente forza è a tenacità è a trasmittanza di a luce, l'acrilicu hè stata prima appiicata à u parabrisu di l'aviò è u specchiu di i tanki.

Quandu a Sicunna Guerra Munniali s'avvicinava à a fine, e cumpagnie chì facianu acrilichi anu affruntatu una nova sfida: chì puderanu fà dopu?L'usi cummirciali di u vetru acrilicu cuminciaru à apparisce à a fini di l'anni 1930 è à l'iniziu di l'anni 1940.E qualità resistenti à l'impattu è à a rottura chì anu fattu l'acrilicu grandi per i parabrisi è i finestri sò avà allargate à visiere di caschi, lenti esterni nantu à e vitture, equipaghji antidisturbi di polizia, acquari, è ancu u "vetru" intornu à i piste di hockey.L'acrilichi sò ancu truvati in a medicina muderna, cumpresi i cuntatti duri, i rimpiazzamenti di cataratta è l'implanti.A vostra casa hè più prubabile chjesa di vetru acrilicu ancu: schermi LCD, vetru incassatu, cornici, trofei, decorazioni, ghjoculi è mobili sò spessu fatti cù vetru acrilicu.

Dapoi a so creazione, u vetru acrilicu hà pruvatu à esse una scelta assequible è durable per parechje applicazioni.

segni acrilichi

Per più di 20 anni, DHUA hè statu un fabricatore principali di foglia acrilica è foglia di specchiu acrilicu.A filusufìa cummerciale di DHUA hè stata notevolmente consistente - furnisce prudutti ottici di prima classe per i clienti high-end.Cuntattate DHUA oghje per sapè più nantu à u so pruduttu acrilicu, a tecnulugia di fabricazione è i servizii persunalizati per i vostri bisogni acrilichi.

Dhua-acrilico


Tempu di post: 29-May-2021