nutizia sola

Chì ci hè a differenza trà u specchiu acrilicu, u specchiu à doppia faccia è u specchiu See-Thru / Two-Way Mirror

I specchi, cum'è sapemu in generale, sò generalmente riferiti à l'uggetti cù superfici lisce è abbastanza riflessione regulare di a luce, da i specchi di bronzu anticu, à i specchi di vetru muderni, è avà à i specchi acrilichi è altri specchi di novu materiale.È ci sò una varietà di specchi cù diverse funzioni per affruntà diverse scenarii d'applicazione.Quì avemu da presentà brevemente sti trè tippi di specchi acrilichi: Specchiu Acrilicu (specchiu regulare), Mirror Double-Sided è See-Thru / Two-Way Mirror.

Acrilico-specchio-sticker-6

Specchio acrilico (specchio normale, specchiu unidirezionale)

U specchiu acrilicu, regularmente, vale à dì u specchiu chì usemu in ogni locu in a nostra vita di ogni ghjornu.Stu specchiu acrilicu unidirezionale hè fabricatu appiendu un finitu metallicu à un latu di una foglia acrilica estrusa chì hè poi coperta cù un supportu dipintu per prutege a superficia di u specchiu.

Allora a cumpusizioni di u specchiu acrilicu regulare hè: foglia acrilica + revestimentu di specchiu cù film metallicu + pittura protettiva posteriore

Acrylic-Mirror

U revestimentu di un specchiu acrilicu regulare hè cumpletamente opacu, è ogni luce chì casca nantu à ellu hè riflessa.Allora a trasmittanza di a foglia acrilica è a riflettanza di u film di metallu specchiu hè u fattore decisivu di l'effettu specchiu.A trasparenza di a foglia acrilica pò ghjunghje à più di 92%, è a riflettività di u film di specchiu d'aluminiu pò ghjunghje à 90% ~ 95%.

U specchiu acrilico pò ancu esse fattu in specchiu cunvessu è specchiu cuncavu.

specchiu acrilicu-cunvessu

Specchio acrilico trasparente, specchio bidirezionale, specchio semitrasparente

Mirrors acrilicu Two-Way sò ancu chjamati specchi see-thru, specchi see-thru, è specchi semi-trasparenti.Afoglia acrilica di specchiu bidirezionalehè cuncepitu cù una film semi-trasparente nantu à l'acrilicu, chì permettenu una piccula quantità di luce incidente attraversu è riflettendu u restu, è dopu cù una film protettiva di polimeru trasparente coperta.U film protettivu di polimeru ùn pò micca solu prutegge a film di metallu specchiu da danni, ma ancu assicurà a permeabilità di u specchiu.

Allora a cumpusizioni di u specchiu acrilicu trasparente hè: foglia acrilica + revestimentu di specchiu cù film metallicu semi-trasparente + film protettivu di polimeru trasparente.

See-through-Mirror

Per esempiu, si splende una linterna nantu à un specchiu semi-trasparente chì hà 20% di trasmittanza di luce, allora solu u 20% di a luce passerà, l'altra luce di 80% serà riflessa.

Opere di specchiu in acrilico in dui sensi

U specchiu acrilicu bidirezionale, cù a so funzione semitrasparente è mezzu riflettente, pò esse cumminatu cù un specchiu acrilicu regulare per creà un effettu animatu di illusione infinitu.

Specchio acrilico trasparente + luce LED + specchiu regulare = specchiu infinitu

specchiu-infinitu-Dhua

Specchio acrilico a doppia faccia

Specchiu à doppia faccia, cum'è u nome implica, i dui lati sò specchi.U specchiu acrilicu à doppiu latu hè fabricatu appiendu un film metallicu di specchiu opacu à un latu di una foglia acrilica estrusa chì hè poi coperta cù una film protettiva di polimeru trasparente.

Allora a cumpusizioni di u specchiu acrilicu à doppia faccia hè: foglia acrilica + revestimentu di specchiu cù film metallicu + film protettivu di polimeru trasparente.

In cunfrontu cù u specchiu acrilicu bidirezionale, si pò truvà chì a cumpusizioni di i dui specchi sò listessi eccettu u film di specchiu.L'unica diffarenza hè chì u specchiu acrilicu bidirezionale hè utilizatu cù un film di metallu semi-trasparente, mentre chì u specchiu duppiu hè utilizatu cù un film metallicu opacu.

specchiu acrilicu-doppiu-faccia

L'intruduzione sopra hè u populari trè tippi di specchi acrilichi, più cuntenuti per piacè attenzione à noi -

Sapete più: http://www.dhuaacrylic.com o http://www.china-acrylicmirror.com

Disponibile nantu à Alibaba: https://dhpmma.en.alibaba.com

Email us at tina@pmma.hk

Chjamateci à +86 769 2166 2717 / +86 13556653427


Tempu di post: Feb-24-2022